KWA

Diskutér våpen, vedlikehold, oppgraderinger etc.
robjohan
Sometimes here
Sometimes here

KWA

Postby robjohan » 03 May 2011, 21:00

Hei jeg har akkurat fått interessen for airsoft og har gått til innkjøp av en King Arms Colt M4A1 GBB rifle, som er helt konge. Nå vil jeg kjøpe meg et sidearm og har sett dette våpenet på Youtube: http://www.airsoftpost.com/images/large ... 6_1_lg.jpg. Er KWA våpen av god kvalitet? Dette fikk skryt på Youtube, men det kan jo være et slags salgstriks... Alle svar mottas med stor takk. Er forresten 36 år gammel, så jeg kan snakke softguns;)

LazyCop
Power User
Power User

Re: KWA

Postby LazyCop » 03 May 2011, 21:58

Anbefaler deg å bruke søke (search) funksjonen her på forumet. Mange flotte tråder fulle av anbefalninger, frarådninger og erfaringer :)

Svar på spørsmålet ditt:
Ja KWA er erfaringsmessig gode våpen. Mye våpen til bra pris. Absolutt en anbefalning. Går du for KSC (samme produsent), koster et par dollar mere men har realistiske markings (logoer og trademarks) som ikke KWA har.

chraal88
Regular User
Regular User

Postby chraal88 » 03 May 2011, 22:48

Vil anbefale deg Tokyo Marui Glock 17 3rd gen, den er litt som en gammel corolla. Skal du kvitte deg med den må du ta den med bak låven og skyte den:p Jeg har også en Glock fra KWA som jeg også er veldig fornøyd med, bare så det er sagt :)
"SAS søker passasjer Kleppe Myrsup. Din far ringte og sa at du må komme hjem MED EN GANG. Morra di står i fjæra og spiser tang. Det var passasjer Kleppe Myrsup. Takk."

Rabagast
Site Admin
Site Admin

Postby Rabagast » 03 May 2011, 22:54

Mod: Flytta under rett kategori. Trådstarter: Les og lær litt på forumet, også på hvor de forskjellige tråder skal.
Speedsjarken! Tshugg tshugg tshohoooooo!
Du må beise sjarken gutt, ellers så søkk han!

Whoriar
Regular User
Regular User

Postby Whoriar » 03 May 2011, 23:02

som chraal sier. TM sin glock er fantastisk. har hørt rykter om at KSC muligens kommer med en ny glock snart. Glock 17 gen4 (i system7 gass systemet sitt) så det kan jo vere en ting å vurdere.men før den tid, så går du ikke galt i å gå for en KWA\KCS eller en Tokyo Marui (har en KCS glock17 med metalslede til salgs om du er gira foresten)

madsvg
Regular User
Regular User

Postby madsvg » 04 May 2011, 08:03

Liker at han linker til en 226 og alle snakker kun om g17 :P

Generelt ligger kwa/ksc på et veldig godt nivå (har hatt et par stk) så du kommer deg langt på vei der. Tm som de sier og også veldig gode, begge to har gode versjoner av P226 som er våpenet du linket til.

HappyWarrior
Regular User
Regular User

Postby HappyWarrior » 29 May 2011, 06:59

madsvg wrote:Liker at han linker til en 226 og alle snakker kun om g17 :P

er enig med deg. syntes det var litt rart at dere begynnte å snakke om glock 17 når trådstarter åpenbart spurte om en helt annen pistol. hvis spørsmålet hadde vært ''hvilken pistol burde jeg kjøpe', hadde jeg forstått det. tror trådstarter klarer å finne våpen selv.

- anbefaler også trådstarter å søke pistolen på youtube. masse videoer og reviews der.

Return to “Våpen”