Søker airsmith eller noen med mer teknisk peil enn meg

Diskutér våpen, vedlikehold, oppgraderinger etc.
Kerik
Sometimes here
Sometimes here

Søker airsmith eller noen med mer teknisk peil enn meg

Postby Kerik » 15 Jun 2015, 01:22

Prøvde tidligere i år å bytte fjær i en G&P AEG, og etter mye knot, youtube videoer og banning fikk jeg bytta fjær og skrudd faanskapet sammen igjen. Men, selvsagt, når jeg tok med geværet på spill viste det seg at jeg ikke hadde knota nok, og geværet fungerte heller dårlig.

Det skyter bare 20 meter med max hop-up, det kommer to/tre kuler ut når jeg skyter på semi og fullauto funger ikke i det hele tatt. Og det høres ut som noe beveger seg inne i girkassa som ikke burde gjøre det. Har bytta til pressløp, og trodde kanskje det hadde noe med mate problemet, men tok ut og justerte både på løpet og hop-up gummien uten bedre resultat.

Kan noen med peiling forbarme seg over en stakar og skru litt for meg og se om det er noe som kan fikses slik at jeg slipper å kjøpe enda et gevær før GZ? Jeg betaler selvsagt og kan sikkert vurdere å kalle opp førstefødte om det hjelper. Kommer bare til å kjøpe TM framover.
Bor i Oslo, så om du er i nærheten er det et stort pluss, men sender om nødvendig.
Cogito Ergo Armatum Sum

Toukan
Regular User
Regular User

Re: Søker airsmith eller noen med mer teknisk peil enn meg

Postby Toukan » 15 Jun 2015, 06:42

"Quality means doing it right when no one is looking." - Henry Ford

Panzergraf
Moderator
Moderator

Postby Panzergraf » 15 Jun 2015, 06:50

Kan ta det etter Berget. Med mindre du har knotet den skiiiikkelig i stykker burde det ikke være store jobben.
Om det er en vanlig G&P M4 eller liknende er den ganske enkel å skru på. Enklere enn TM, tilogmed.
Teutonicool

Kerik
Sometimes here
Sometimes here

Postby Kerik » 15 Jun 2015, 09:54

Panzergraf wrote:Kan ta det etter Berget. Med mindre du har knotet den skiiiikkelig i stykker burde det ikke være store jobben.
Om det er en vanlig G&P M4 eller liknende er den ganske enkel å skru på. Enklere enn TM, tilogmed.

Flott! Bare si ifra når du har tid så tar vi resten da.
Cogito Ergo Armatum Sum

Return to “Våpen”