Batteri og lader til Umarex MP5?

Diskutér våpen, vedlikehold, oppgraderinger etc.
dores
Sometimes here
Sometimes here

Batteri og lader til Umarex MP5?

Postby dores » 07 Oct 2016, 16:17

Hei alle sammen!

Har kjøpt meg en Umarex MP5 av denne typen her: https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q= ... 6072151215

Men fikk ikke med noen batterier eller lader, så det må jeg skaffe meg. Kan noen hjelpe meg med å finne et rimelig batteri og en rimelig lader? Våpenet skal hovedsaklig brukes til tørrtrening hjemme og ikke noe spill i første omgang. Enorm ytelse osv. er ikke nødvendig, må bare ha noe som fungerer og er billig.

Det er T-plugg på våpenet, men jeg har loddeferdigheter nok til å lodde på andre plugger om det skulle bli nødvendig.

Kjelladin
Moderator
Moderator

Re: Batteri og lader til Umarex MP5?

Postby Kjelladin » 11 Oct 2016, 14:56

HOBBYKING har batterier i alle størrelser, plugger og prisklasser. Selv liker jeg LiPo-batterier best, da jeg mener de fungerer mye bedre en NiMh, men begge deler funker. Går du for LiPo vil du ha en god lader, velger du NiMh er det ikke så nøye. iMax B6 er en klassiker i miljøet. Denne har de også på hobbyking, men pass på å velge en som er "Genuine" og ikke dem det står "Copy" på, selv om de er billigere :D

Alternativt kan du ta mål av batteriplassen, stikke innom nærmeste RC-sjappe, og fortelle dem hva du trenger :D

Return to “Våpen”