AK47 produsenter - Anbefalinger / Pris

Diskutér våpen, vedlikehold, oppgraderinger etc.
McGregor
Regular User
Regular User

AK47 produsenter - Anbefalinger / Pris

Postby McGregor » 01 Feb 2017, 08:38

Hei.

Noen som har noe erfaring ang AK47 produsenter. Har en TM AK47 og har lyst på en til. Men TM er blitt svimla dyrt å handle nytt i Hong Kong (da med treverk og metallkropp og front).
Handle TM, så bytte kropp, front og treverk, gearbox til systema blir en del utgifter. Men for all del, blir det gull (615$ på Uncompany)

Image

Så.. da andre produsenter flommer over med Treverk og metall billig.. så .. hva lønner seg?

AK47 "Kalashnikov" (er vel noe rebrandet?)
ASG, Cyma, etc etc...

Finner ingen TM brukt. Vurderer "Kalashnikov" da den også passer til TM mags.. og er treverk og metall rett fra boksen..?
Roger Flaen
Gammel SOAK'er.
Medlem: Ingensteder.
http://www.ww2-rollespill.info

Devil
Power User
Power User

Re: AK47 produsenter - Anbefalinger / Pris

Postby Devil » 01 Feb 2017, 12:52

Ligger en metall body for tm i salgs delen ;-)
Om du vil handle fra når Unc, så mail dem først. De er kjedelig når det kommer til in-stock, selv om du får lagt i handlekurven så er det ikke sikkert de har inne. Og tar lett en stund før de ordner opp ;-)
!!!♥
At 3:30 p.m. EST, a 28-man Navy Seals squadron raided a compound in Abbottabad, Pakistan, killing the Al Qaeda leader with a bullet to the head. Thank you seal team-6!
http://www.youtube.com/watch?v=qwTh3Or0 ... re=related

Mjarf
Sometimes here
Sometimes here

Postby Mjarf » 03 Feb 2017, 01:11

CYMA har tatt seg opp de siste årene, AK'er med modell nummer på 40 og oppover er av god kvalitet for prisen. Ellers har do jo G&G som jeg er godt fornøyd med, og nykommeren E&L virker lovende.

McGregor
Regular User
Regular User

Postby McGregor » 03 Feb 2017, 11:49

Er det dårlig metall/legeringer og gearboxer på disse kinavåpna enda? Eller er hvordan har det blitt? Er jo massevis med kinavåpen nå, og mange ser jo bra ut også.

Ellers har jeg blitt anbefalt AKM, og må si den ser lekker ut. Så...vil tro at om det blir nytt gevær, så hopper jeg rett over til en svart AK-74. :D -Bare for å slå skikkelig til.
Roger Flaen
Gammel SOAK'er.
Medlem: Ingensteder.
http://www.ww2-rollespill.info

Mjarf
Sometimes here
Sometimes here

Postby Mjarf » 03 Feb 2017, 14:15

CYMA har gått over til stålkropp på toppmodellene sine, så har definitivt vært en betydelig forbedring der. Mistenker at de også har begynt å bruke noen seriøst robuste stempler også, de selger hvertfall et CYMA stempel nå som oppgraderingsdel nå som ypper med SHS 15T. Toppmodellene har jo også originalmotor med 28TPA armatur og ganske sterke noedymium magneter, så der er det definitivt oppgraderings potensiale. Vi snakker også stål spring guide med kulelager og stål bushings.

Jeg nevnte også E&L, de virker lovende, men har ikke noe erfaring med de. Jeg styrer unna LCT nå, de har stålkropp og sånn, men ikke spesielt bra toleranser som jeg har sett på min LCT. Selv er jeg glad i G&G, men de har vel ikke "autentiske" AK'er såvidt jeg vet. Også har du jo gode gamle VFC da, men der blir det fort en litt høyere prisklasse. "Kalashnikov" er CYMA rebrand til en betydelig høyere pris, er vel Cybergun som har den lisensen, så bare å styre unna der.

Devil
Power User
Power User

Postby Devil » 03 Feb 2017, 16:38

skal du ha noe bra til minst mulig kr, gå for cyma!
Om du har litt kr og du vil ha noe som er litt bedre kvalitet og detaljer så er lct,e&l,vfc veien å gå
TM magasiner passer alle ;-)
!!!♥
At 3:30 p.m. EST, a 28-man Navy Seals squadron raided a compound in Abbottabad, Pakistan, killing the Al Qaeda leader with a bullet to the head. Thank you seal team-6!
http://www.youtube.com/watch?v=qwTh3Or0 ... re=related

Skauher
Regular User
Regular User

Postby Skauher » 25 Jun 2017, 02:37

Som Devil over nevnte, Cyma sine er veldig greie for prisen (CM 040D, 040C, 048M f.eks)
Vil du opp i pris og kvalitet så anbefaler jeg VFC eller LCT. E&L kun hvis du finner den billig.

Mjarf wrote:Jeg nevnte også E&L, de virker lovende, men har ikke noe erfaring med de. Jeg styrer unna LCT nå, de har stålkropp og sånn, men ikke spesielt bra toleranser som jeg har sett på min LCT. S

Da burde du iallefall holde deg unna E&L. Noe av den dårligste kvalitetskontrollen man har der ute.

LCT "New Version" er derimot meget kos.

Return to “Våpen”