Ghillie Netting

Diskutér tilbehør, tilleggsutstyr og klær.
nissefar
Sometimes here
Sometimes here

Ghillie Netting

Postby nissefar » 23 May 2016, 17:54

Hei.

Jeg tenker å lage meg Ghillie hat, og kanskje noe får våpnet i første omgang. Jeg lurte på om noen vet hvor man får kjøp netting (gjerne grønn/brunn som har 1inch ruter), til en grei penge. Pref nylon, da plastik vil slites ut fortere.

Hadde tenkt å sakffe http://www.armygear.com/bush-rag-camo-k ... light.html men de er utsolgt, og blir fort dyrt hvis det skal betsilles fra over dammen.

På forhånd, takk

Kevlar
Sometimes here
Sometimes here

Re: Ghillie Netting

Postby Kevlar » 23 May 2016, 23:20

Sprinter Custom Ghille fra Polen har en del interessante saker til en helt overkommelig pris, her er en slik ghillie hat som du beskriver den :)

Hvis du vil lage en selv kan du sy netting på en boonie (la det henge litt på siden og enda mer bak), og ta jute fra striesekker og farge dem, men vil nok koste noen hundrelapper det også..

madsvg
Regular User
Regular User

Re: Ghillie Netting

Postby madsvg » 24 May 2016, 06:48

Som nevnt her så er en ghillie hatt relativt enkelt å lage, bare finne et nett og feste det til en boonie, med noe heng på sidene og bak.
Jeg gikk på en fiskebutikk og kjøpte en sildenot. Dette er noe mindre enn en tomme, men det funker.
Angående pris må du forberede deg på at det uansett kommer til å koste penger og ikke minst tid å lage.

Sprinter Custom er en veldig bra plass å starte da de har både jute og klar setup tilgjengelig.

Return to “Tilbehør og Utstyr”