Hva har folk å si om RedWolf ?

Diskutér norske og utenlandske forhandlere, samt bestillinger.
JoachimJ
Regular User
Regular User

Re: Hva har folk å si om RedWolf ?

Postby JoachimJ » 13 Mar 2012, 09:58

Har nettopp gjort min første bestilling fra RW, har kun opplevd god kommunikasjon så langt. Gleder meg til pakken kommer. Betalte via PayPal, som jeg alltid gjør til utenlandske aktører.
http://www.facebook.com/hestehovkompaniet
Instagram: @hestehovkompaniet

Bulletproof_
Sometimes here
Sometimes here

Postby Bulletproof_ » 22 May 2012, 04:55

Har hørt mye bra om RedWolf. Har selv ikke kjøpt noe derfra, men kanskje en dag.. :)

Jeg er veldig fornøyd med Uncompany. Kan nevne at da jeg la inn en bestilling hos dem en dag tok det urealistisk kort fra jeg betalte via PayPal til våpenet kom til meg. Under 48 timer senere ringte det en kar fra UPS på døra mi. Kunne tro jeg lurte på hva han kom med :lol:

Og jeg hadde ikke lagt inn noen hurtig-ordre eller no.. Noen må ha synes det hasta å få frem pakka, haha :D Jeg var veldig fornøyd kan man si :)

edwin
Sometimes here
Sometimes here

Postby edwin » 22 May 2012, 08:42

Å handle hos redwolf er fint :)

Men de svarte ikke på mail. Det kan godt ha vert et engangs tilfelle som bare gjaldt meg, men det er verdt å nevne.
HOGS

Whoriar
Regular User
Regular User

Postby Whoriar » 22 May 2012, 17:49

å sende mail til redwolf og vente på svar er som å sende brev til NAV og vente på at de sender svar tlbake... jeg bruker å ringe dem jeg. får somregel alltid svar på det jeg lurer på. (koster ikke SÅ mye å ringe hongkong. 20min samtale kosta meg 24kr)

edwin
Sometimes here
Sometimes here

Postby edwin » 22 May 2012, 21:17

godt tips du :)
HOGS

Ziro
Sometimes here
Sometimes here

Postby Ziro » 31 May 2012, 17:17

Ingenting negativt å si om RW. Har kun handlet hos dem og stor fornøyd.
Smerte er bare svakhet som forlater kroppen!

krosseye
Regular User
Regular User

Postby krosseye » 18 Sep 2012, 13:02

litt necro kanskje, men bestilte en pistol derfra nettopp, fikk en e-post fra de om å verifisere at jeg er over 18 år, litt sen med og svare så de ringte meg faktisk. dette kaller jeg service :) REDWOLF anbefales!! :D
skal, skal ikke....

MGmannen
Sometimes here
Sometimes here

Postby MGmannen » 19 Nov 2012, 21:58

Jeg har handlet der i over 5 år, har alltid fått bra pris på det jeg har kjøpt og bra levering. Har hatt en dårlig erfaring der ifra med et magasin som ikke fungerte og jeg fikk dårlig service, men har ellers vært fornøyd. Liker poeng systemet deres, har en del poeng, så jeg fikk med en gratis lyddemper på siste ordre :D
Men i det siste har jeg faktisk sluttet å handle der, fordi prisene har steget, pluss at utvalg og frakt har blitt mye bedre på andre sider. Handler der kun om de har noen bra tilbud eller ting jeg ikke finner andre steder.

Et godt tips! Sjekk ut tilbudene på siden når det er Black Friday, har kommet over mange røverkjøp i denne perioden! Synd det kun er en gang i året x)
Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får!

3BEiN
Regular User
Regular User

Postby 3BEiN » 20 Nov 2012, 02:19

Har opplevet dårlig service og hørt en bøtte andre som også har det.

Liker uncompany og ehobby. Hvis du ikke orker å vente over en uke, får du ta deg en pinne :D
"I'd rather go down the river with seven studs, than with a hundred shitheads."

<3<3<3NAF-ASK<3<3<3

Luftsmed
Sometimes here
Sometimes here

Postby Luftsmed » 27 Nov 2012, 19:54

Er godt fornøyd med servicen til Redwolf, og har i grunn ikke noe å utsette på leveringstiden. De har en del våpen, men utvalget av oppgraderingsdeler er labert, og prisene kan være litt høye, så har handla mest fra Ehobby Asia og WGC Shop de siste par årene.

Berserkir79
Regular User
Regular User

Postby Berserkir79 » 28 Nov 2012, 01:21

Hadde min 9'ende ordre fra redwolf her om dagen (totalt brukt 6100 dollar med de det siste året).
Og kan vel ikke si meg noe annet enn fornøyd med Redwolf, alldri hatt et problem, de har alltid svart kjapt på mine spørsmål og generelt vært veldig grei!
Er det noe som kan være et problem for mange, så er det at tollen holder igjen pakker, og det kan skje uansett hvem du kjøper ifra når det utenlands!

Eneste minuset med redwolf, på internasjonale ordrer må du betale med paypal, og betaler man med paypal er man automatisk valgt til å få pakken sendt med UPS express. Selve frakten du betaler der er ikke nødvendigvis dyr, men har du en større ordre, som f.eks 1000 dollar, så kommer frakten, si 100 dollar. Så kommer det fortsatt en regning 2 uker etterpå, der man må betale tollen (25%), og 18/19% i drivstoffutgifter i tillegg til frakten til UPS.

da er du plutselig oppe i en total på 1500 dollar'ish (ca 8500kr i dagens valuta).

Har hendt seg Redwolf har sendt våpen med EMS, da de har hatt problemer med UPS og sending av våpen.

Har handla en del fra andre asiatiske nettsjapper også, ehobby, airsoftpark, wgcshop, rsov, men er det en plass jeg er virkelig ufornøyd med, så er det EBairsoft!
De har nå brukt bort i mot 2 uker på få sendt en 1/4 del av det jeg bestillte med de, bestillte 8 dingse bomser som jeg skulle ha til VSR'en min, også noe dill til noen i gjengen min.
Nå i går, fikk jeg en ny mail med at de hadde sendt 2 ting til i en annen pakke. og fortsatt er det 4 ting vi venter på.
Gratis frakt og billige varer er ikke alltid kurrant, spesielt når de ikke bryr seg stort med å sende det som folk bestiller, de kunne i det minste skrevet "out of stock" eller sendt en mail om at de ikke hadde det på lager, og heller samla opp alt i en pakke.

Min konklusjon, hold dere til de større leverandørene med et godt rykte, og som faktisk leverer varene du bestiller!
Berserkir Mechanized - B79

Panzergraf
Moderator
Moderator

Postby Panzergraf » 28 Nov 2012, 05:16

UPS er i og for seg bra, men at jeg automagisk "må" bruke det selvom jeg har lyst til å bestille en haug med BB's og sende via snailmail gjør at jeg ofte velger WGC.

Ellers går det i hva de forskjellige butikkene har inne og hva jeg har lyst på. De store HK-sjappene er gjevnt over like gode IMHO.
Teutonicool

arne71
Regular User
Regular User

Postby arne71 » 30 Nov 2012, 23:53

Fordeler og ulemper med alle HK-sjappene. Men jevnt over "mye det samme". Personlig har jeg en liten svakhet for ehobbyasia. Godt sortiment, gode priser, og stort sett bra kontroll på lagerbeholdningen sin. Minus for at de kun sender med posten.
Generelt så så er HK-sjappene flinke til å svare hvis det kan generere salg. Men de ignorerer deg gjerne hvis du har en reklamasjon. Har opplevd dette med RW, ehobby og WGC.

Ebairsoft kunne hatt et eget topic mtp klager. Kjøp helst bare en artikkel, max to pr ordre hvis du skal ha håp om at de kan håndtere det.

CODNuubster
Sometimes here
Sometimes here

Postby CODNuubster » 08 Jan 2013, 17:23

jeg Bestilte netopp en pakke fra RedWolf med total pris på $ 936.01 så er spent på å få den i posten :D

Berserkir79
Regular User
Regular User

Postby Berserkir79 » 09 Jan 2013, 10:16

CODNuubster wrote:jeg Bestilte netopp en pakke fra RedWolf med total pris på $ 936.01 så er spent på å få den i posten :D

hehe, gled deg til fortollinga 8)
Berserkir Mechanized - B79

Return to “Diskusjon”