Hva har folk å si om RedWolf ?

Diskutér norske og utenlandske forhandlere, samt bestillinger.
Stillborn
Sometimes here
Sometimes here

Re: Hva har folk å si om RedWolf ?

Postby Stillborn » 08 Feb 2013, 16:16

Panzergraf wrote:uhm, ikke del bilder av visakortet ditt her på forumet da. Det er litt dumt :P

Hehe, se der ja. Kanskje jeg bør se gjennom postene mine litt bedre før jeg poster :lol:

Gleder meg som en unge. Det vil si jeg har vel aldri blitt helt voksen så jeg gleder meg kraftig til pakka kommer. Så får jeg testet litt, og deretter tatt noen bilder av stæsjet og lastet opp :)

Panzergraf
Moderator
Moderator

Postby Panzergraf » 08 Feb 2013, 16:34

For 3000 dollar har du sikkert kjøpt mye fett, ja. Blir gøy å se! :)
Teutonicool

egenes
Sometimes here
Sometimes here

Postby egenes » 25 Mar 2013, 17:08

Stillborn wrote:Hei godtfolk.

Jeg la inn en saftig ordre hos Redwolf i går og betalte med VISA. Dette er snakk om en ordre på nesten 3000 dollar. I etterpåklokskapens navn skulle denne betalingen sikkert vært gjort via Pay Pal som mange her i tråden spesifiserer. Jeg hadd ikke noe problemer med betalingen av noe slag. Alt gikk som det skulle men nå begynner jeg å få litt kalde føtter. I dag kl 08:45 fikk jeg en mail fra: service@redwolfairsoft.com hvor de ber om bilde av VISA kortet, bilde av legetimasjon (førerkort eller pass) og bilde av en kvitering som bekrefter at jeg bor på det stedet jeg har oppgitt som adresse.

Jeg syntes dette virker skummelt. Har noen av dere opplevd det samme ved betaling med VISA? Er jeg i ferd med å bli scamma? Hva ville dere gjort i min situasjon?

Litt sent å si det nå kansje, men når de spurte meg om det samme, så blurra jeg deler av alle vitale nummer. Funka fett det.

Return to “Diskusjon”