Nytt skjefte til gammal Mauser M98?

Diskutér ekte våpen.
Steffen
Regular User
Regular User

Nytt skjefte til gammal Mauser M98?

Postby Steffen » 30 Mar 2011, 00:14

Min far kjøpte i sin tid Mauseren sin frå då han slutta i HV. Skjeftet vart skifta til eit nytt eit for rundt femten år sidan, då det gamle slo sprekker. Skjeftet MÅ ikkje skiftast ut no, men kunne godt tenkt meg å skifte ut det gamle skjeftet til noko meir ergonomisk, EVENTUELT meir "moderne". Treng ikkje vere noko heilt high-tech super-warfare-hokus pokus, men det hadde ikkje akkurat vore noko negativt med det. Dei lokale sjappene eg har teke kontakt med, kunne kun vise til typiske "old school"-treskjefter, men om det er mogleg, ynskjer eg å få noko meir moderne.

Set pris på alle råd. :)
Papi Media Productions @ Youtube

www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

I <3 CAKE.

Roskov
Regular User
Regular User

Re: Nytt skjefte til gammal Mauser M98?

Postby Roskov » 30 Mar 2011, 03:55

"Distriktspessimist" - Møre og Romsdal Airsoft

Kirokan
Regular User
Regular User

Postby Kirokan » 30 Mar 2011, 18:25

http://www.midwayusa.com/viewProduct/de ... ber=378294
Jeg har denne montert på et av mine våpen. Den krever normalt ikke noe tilpasning/bedding ved montasje.
et minus: Den er litt kort i kolben. Dette gjør ingenting, så lenge du ikke har lange armer. (jeg er ca180 og har normale armer) Den er forøvrig ganske lett å bygge ut...
Kjepphøy!!?? KJEPPHØY?? Jeg??

Steffen
Regular User
Regular User

Postby Steffen » 31 Mar 2011, 11:52

Ja, den såg ikkje så fryktleg galen ut, men ut frå reviews på sida, verka ikkje den til å ver anbefalt. Veit du om andre sider som har tilsvarande utval av skjefter?

Kirokan wrote:http://www.midwayusa.com/viewProduct/default.aspx?productNumber=378294
Jeg har denne montert på et av mine våpen. Den krever normalt ikke noe tilpasning/bedding ved montasje.
et minus: Den er litt kort i kolben. Dette gjør ingenting, så lenge du ikke har lange armer. (jeg er ca180 og har normale armer) Den er forøvrig ganske lett å bygge ut...

Den såg fin ut! Er det rask leveringstid få midway?
Papi Media Productions @ Youtube

www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

I <3 CAKE.

Kirokan
Regular User
Regular User

Postby Kirokan » 31 Mar 2011, 16:14

Jeg bestilte min via Midway Norge. det tok ca 3-4uker(De måtte bestille den ifra Midway USA). Men om de har den inne så har du den sikkert iløpet av en uke.
Vil gjøre deg oppmerksom på at den kommer i flere farger(se linken)
Vil å gjøre deg oppmerksom på at "pistolgrepet" på den, er relativt smalt. Så om du har store hender, så er den ikke den beste.
Men jeg er meget fornøyd med min.
Kjepphøy!!?? KJEPPHØY?? Jeg??

Return to “Real Steel”