La oss si at du har glemt igjen AEG'en din hos en kompis etter spill, og at denne kompisen bor sammen med to andre. Når du kommer for å hente rifla di, legger du merke til at frontgrepet er feilmontert, og påpeker dette til han som slapp deg inn. Han svarer med å fortelle at en av de som bor der ble nysgjerrig og fant ut at han skulle demontere hele greia og sette den sammen igjen for å se hvordan den var satt sammen.
Hvordan hadde du reagert? Som de fleste sikkert skjønner skjedde dette meg nylig, eneste forskjellen var at broren min hadde tatt med rifla hjem til seg fordi jeg hadde glemt den hos foreldrene mine og at dusten som fant det for godt å demontere den bor sammen med broren min og en til. Jeg har en TM xm-177 hvor batteriet lagres i frontgrepet, og dette var altså feilmontert. Av han som var hjemme fikk jeg vite at idioten hadde strippet den ned så mye det gikk an, og da føler jeg at jeg er ganske bekymret for hva han har klart å montere feil inne i rifla, iom. at han klarte å montere frontgrepet feil... Holder på å flytte, og batteriet mitt må loddes, ligger i en eske og loddebolten i en annen blant 20 andre esker... Får ikke testet med det første med andre ord. Bør jeg prøveskyte, eller få en kyndig til å se på den først?
Må innrømme en stor dose frustrasjon og irritasjon akkurat nå...