AA - Airsofters Anonymous

Alt som ikke har noe med airsoft å gjøre diskuteres her!
Pkekyo
Moderator
Moderator

AA - Airsofters Anonymous

Postby Pkekyo » 14 Feb 2010, 22:21

Hi.

My name is Pkekyo, and I am an addict.
Kjøper til stadighet ting jeg verken har råd til eller reell bruk for, og klarer ikke å stoppe.

Støttegruppe, anyone? :P

lars
Regular User
Regular User

Re: AA - Airsofters Anonymous

Postby lars » 14 Feb 2010, 22:22

denne her kan jeg glatt henge meg på. prøver å kvitte meg med endel ting fortida. endte med ei børse og en hjelm i tillegg i helga plutselig. ikke lett det her

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:23

Du kan trøste deg med at det antakeligvis går over, det er en modningsprosess.

Men jeg forstår deg og føler med deg!
Life is about learning; when you stop learning, you die.
- Tom Clancy

Formo
Regular User
Regular User

Postby Formo » 14 Feb 2010, 22:24

Hello Pkekyo!

My name is Fredrik214.. Kjøper ting som er LITT defekt, eller mangler ditt eller datt.. Og tar meg aldri tid til eller setter av penger til nye deler : (

I'm an addict aswell.. But.. I love my addiction!
God has a hard on for Marines, because we kill everything we see. He plays his game, we play ours!

" No soldier without belt..."

Gjøvik & Omegn Airsoft
http://www.go-airsoft.com

lars
Regular User
Regular User

Postby lars » 14 Feb 2010, 22:24

DPM95 wrote:Du kan trøste deg med at det antakeligvis går over, det er en modningsprosess.

da erre med andre ord ikke håp for meg da altså... burde vel være over denne modningsprosessen nå vel.. etter så mange over

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:26

lars wrote:
DPM95 wrote:Du kan trøste deg med at det antakeligvis går over, det er en modningsprosess.

da erre med andre ord ikke håp for meg da altså... burde vel være over denne modningsprosessen nå vel.. etter så mange over

Jeg har blitt langt bedre! Klarer å budsjettere skikkelig og kjøper aldri på impuls.
- Tom Clancy

Pkekyo
Moderator
Moderator

Postby Pkekyo » 14 Feb 2010, 22:27

Ok folkens, dere som har vært igjennom dette og kommet ut uten større gjeld - hjelp oss med å utvikle et tolvstegsprogram? :roll:

madsvg
Regular User
Regular User

Postby madsvg » 14 Feb 2010, 22:30

Hi!
My name is madsvg and I'm an addict.
Jeg kjøper til tider ting spontant som jeg ikke bruker etter relativt kort tid, særlig ladere har jeg høyt forbruk av.

Hvorfor 12 steg?
1. Start playing airsoft
2. Buy alot of gear
3. ?
4. Profit!

har stor tro på den formelen der.

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:30

Pkekyo wrote:Ok folkens, dere som har vært igjennom dette og kommet ut uten større gjeld - hjelp oss med å utvikle et tolvstegsprogram? :roll:

1. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
2. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
3. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
4. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
5. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
6. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
7. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
8. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
9. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
10. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
11. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
12. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
- Tom Clancy

Formo
Regular User
Regular User

Postby Formo » 14 Feb 2010, 22:35

DPM95 wrote:1. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
2. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
3. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
4. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
5. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
6. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
7. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
8. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
9. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
10. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
11. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger
12. Slå deg selv hardt i pungen med en stekespade hver gang du kjøper dyrt kit du ikke egentlig trenger

Haha! best !
God has a hard on for Marines, because we kill everything we see. He plays his game, we play ours!

Gjøvik & Omegn Airsoft

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:36

Det funker i alle fall:D
- Tom Clancy

Formo
Regular User
Regular User

Postby Formo » 14 Feb 2010, 22:38

Haha. Snakker av erfaring ? :P

Gjøvik & Omegn Airsoft

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:39

Ja!
- Tom Clancy

Putas
Moderator
Moderator

Postby Putas » 14 Feb 2010, 22:43

Det som er faen er at når du har holdt på med airsoft en stund. Og ikke lenger kjøper ting fordi det kan kanskje være kult å ha en gang til et kit. Men heller går over til å bare kjøpe det du trenger til det kitet du holder på med. Er at du får litt ekstra cash igjen på konto. Og du finner da en ny og dyr hobby i tillegg til airsoft :roll:
Moderator
What Would MacGyver Do?

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 14 Feb 2010, 22:45

Putas wrote:Det som er faen er at når du har holdt på med airsoft en stund. Og ikke lenger kjøper ting fordi det kan kanskje være kult å ha en gang til et kit. Men heller går over til å bare kjøpe det du trenger til det kitet du holder på med. Er at du får litt ekstra cash igjen på konto. Og du finner da en ny og dyr hobby i tillegg til airsoft :roll:

En catch 22 det der.
- Tom Clancy

Return to “Off Topic”