gal vitenskapsmanntråden!

Alt som ikke har noe med airsoft å gjøre diskuteres her!
vikke-viking
Power User
Power User

Re: gal vitenskapsmanntråden!

Postby vikke-viking » 25 Mar 2010, 18:56

Lars, nå er sort hull mer eller mindre bekreftet. Likte denne tråden meget godt så kommer med innlegg når jeg ikke har vært våken i 25 timer...

vikke-viking
Power User
Power User

Postby vikke-viking » 25 Mar 2010, 19:02

forresten 2 sider som sjekkes daglig:
http://exoplanet.eu/catalog.php
http://www.space.com/

Larvik Softgun
Regular User
Regular User

Postby Larvik Softgun » 26 Mar 2010, 05:07

Jeg må si jeg faktisk heller mot teorien om at vi er en del av et partikkel i en setting som er så fantastisk mye større enn det vi kan forestille oss.. Den fungerer nok ikke på samme måte som vi gjør, og med den konklusjonen der, vil jeg også kunne tro at det på en liten utkant av det som er med på å bygge opp et proton, eller nøytron eller lignende, sitter noen utrolig små (i forhold til menneskelig tankegang) vesener og har omtrent den samme diskusjonen som vi har her nå ...

Og til DPM, hvis jeg har fortått deg riktig: hva det angår seksuelle tjenester mot hodets organer ved å tenke på at universet er så stort at det ikke kunne eksistert grunnet dets egne energi"konsum" eller energifortynning om du vil, så vil jeg påstå det er mer "mind Fuck" å tenke på universer i forhold til hverandre som et konstant overtrykk som hele tiden trekkes ned av sitt eget vakuum, eller for å gjøre det veldig simpelt:
Hvis en "Uendelighet A" er det vi kaller for en av byggeklossene i et nøytron (for eksempel), så fungerer vi som jeg nå velger å kalle for "Uendelighet B", som en byggekloss i et nøytron i "Uendelighet C". Slik vil det kunne gå i mange ledd, men det er en gradvis twist på alt dette her, for når man kommer til et punkt, så vil man finne ut at man har gått i ring, og da for å ta et eksempel, så vil "Uendelighet C" være det samme for "Uendelighet A", som "Uendelighet A" er for "Uendelighet B"

Noe ala dette egentlig :
Image

Skjønner?

And that, my friends, is the proper way to fuck a mind...
Dette var faktisk en artigere side enn hva jeg hadde trodd.
www.myexgirlfriend.com

znippo
Regular User
Regular User

Postby znippo » 26 Mar 2010, 11:50

core overload!
force reboot!
shutting down

booting
welcome to windows 3.1

puh hjernen min er oppe å går igjenn :D
dette var mye å tenke på
Why don't you stand in fuck-up corner. You can stay there 'til, I don't know, I-don't-give-a-shit-about-you 'o clock

Devil
Power User
Power User

Postby Devil » 26 Mar 2010, 11:57

Larvik Softgun wrote:

Image

Skjønner?

photoshop er vel ikke noe nytt :P
!!!♥
At 3:30 p.m. EST, a 28-man Navy Seals squadron raided a compound in Abbottabad, Pakistan, killing the Al Qaeda leader with a bullet to the head. Thank you seal team-6!
http://www.youtube.com/watch?v=qwTh3Or0 ... re=related

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 26 Mar 2010, 12:01

Hater bildet ditt, Larvik Softgun.

http://www.youtube.com/watch?v=b6LkdL8THFo d

Denne filmen er mindfuck om man liker teorier om parallelle univers. Omtrent den beste filmen jeg noensinne har sett.
Life is about learning; when you stop learning, you die.
- Tom Clancy

badger
Regular User
Regular User

Postby badger » 26 Mar 2010, 19:04

Devil wrote:
Larvik Softgun wrote:

Image

Skjønner?

Tror heller bilde bare er tatt i riktig vinkel. Figuren er egentlig åpen, ikke sluttet.

Jeg støtter teorien din Larvik. Har tenkt på det i flere år. Helt siden jeg oppdaget at solsystemet vårt minner om et atom. Jeg tror vi er en del av et gummy molekyl i en fender til en princess 65.
Long Cat’s brother, known as Longer Than Regular Cats But Not Extroardinarily Long Cat… …Strangely, he prefers to be called George.

Larvik Softgun
Regular User
Regular User

Postby Larvik Softgun » 26 Mar 2010, 21:00

Devil wrote:
Larvik Softgun wrote:Skjønner?

Bildet var for å illustrere..
Trodde folk skjønte såpass.
www.myexgirlfriend.com

Pkekyo
Moderator
Moderator

Postby Pkekyo » 26 Mar 2010, 23:08

Når man snakker om universer og slike gøye ting...
http://www.aftenposten.no/viten/article3579076.ece :>

Larvik Softgun
Regular User
Regular User

Postby Larvik Softgun » 26 Mar 2010, 23:25

Jeg vil påstaå at akkurat det der backer bare opp min teori. ;)

Det kan vel da også rettes en liten F U til min forhendværende lærer i naturfag som ikke ville akseptere faktumet at vi bare er en liten ubetydelig del av noe større, eller at det finnes mer enn et evigstort ingenting der ute.

"the truth is out there.." ;)
www.myexgirlfriend.com

AdakaR|
Power User
Power User

Postby AdakaR| » 26 Mar 2010, 23:35

Larvik Softgun wrote:Jeg vil påstaå at akkurat det der backer bare opp min teori. ;)

Det kan vel da også rettes en liten F U til min forhendværende lærer i naturfag som ikke ville akseptere faktumet at vi bare er en liten ubetydelig del av noe større, eller at det finnes mer enn et evigstort ingenting der ute.

"the truth is out there.." ;)

Slenger avgårde en til min fysikklærer mens vi er igang og legger med at tidsreise er bullshit og eneste effekten man kan oppnå er normalt omtalt i dagligtale som latency
Trolling is a art!

Larvik Softgun
Regular User
Regular User

Postby Larvik Softgun » 26 Mar 2010, 23:50

Neida.. å reise i tid fungerer..
Hadde en slik kapsel en gang som man gikk inn, satt å ventet en stund, og nårdu gikk ut, så hadde du reist en halvtime inn i fremtiden.. var ikke mulig å reise tilbake dersverre.. og man kunne ikke ta med seg klokke eller lignende inn dit.
OM MAN GIKK INN I KAMMERET CA KLOKKA 12:00 tok det ca en halvtimes tid med venting før man var framme i den tiden man skulle til fordi maskinen ikke klarte å jobbe fortere. men kom da i hvertfall fram klokken 12:30.
Det var halt utrolig...
DET FUNGERTE FAKTISK.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
www.myexgirlfriend.com

Fliptape
Power User
Power User

Postby Fliptape » 27 Mar 2010, 00:24

det der er ikke å reise i tid men å sløse tid.

De fleste med en tøddel av nysgjerrighet har vel grublet over universets omfang og vår "rolle i det hele, jeg kommer fram til at vi, som i mennesker generelt både som individer og rase, er så ubetydelige i det hele at det er deprimerende å tenke på :) Men still, fasinerende greier.

znippo
Regular User
Regular User

Postby znippo » 27 Mar 2010, 14:25

Larvik Softgun wrote:Neida.. å reise i tid fungerer..
Hadde en slik kapsel en gang som man gikk inn, satt å ventet en stund, og nårdu gikk ut, så hadde du reist en halvtime inn i fremtiden.. var ikke mulig å reise tilbake dersverre.. og man kunne ikke ta med seg klokke eller lignende inn dit.
OM MAN GIKK INN I KAMMERET CA KLOKKA 12:00 tok det ca en halvtimes tid med venting før man var framme i den tiden man skulle til fordi maskinen ikke klarte å jobbe fortere. men kom da i hvertfall fram klokken 12:30.
Det var halt utrolig...
DET FUNGERTE FAKTISK.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jeg har faktisk et helt rom som fungerer slik!
alt avhenger av hvor i rommet du oppholder deg og hvordan du oppholder deg!
står du så går det somregel fort
sitter du så kan du reise LANGT frem i tid!
den magiske artifakten som er selve kjernen i maskinen min kalles for klosett! :D
fungerer hver gang! jeg har tillogmed innredet den så tidsreise ikke skal føles så kjedelig! blader av alle slag :)
Why don't you stand in fuck-up corner. You can stay there 'til, I don't know, I-don't-give-a-shit-about-you 'o clock

znippo
Regular User
Regular User

Postby znippo » 27 Mar 2010, 14:32

Fliptape wrote:det der er ikke å reise i tid men å sløse tid.

De fleste med en tøddel av nysgjerrighet har vel grublet over universets omfang og vår "rolle i det hele, jeg kommer fram til at vi, som i mennesker generelt både som individer og rase, er så ubetydelige i det hele at det er deprimerende å tenke på :) Men still, fasinerende greier.

når jeg står ute å røyker om kvelden titter jeg ofte opp på himmelen og funderer på vha som er der ute :)
hva slags teknologi andre intelligente skapninger har funnet opp
vet de at det finnes flere der ute eller tror de at de er alene i verden? leter de etter oss nå?
kommer de til jorden for å lære oss å kjenne eller kommer de for å drepe? ( forutsatt at de kommer )

spiller de airsoft? eller spiller de lethal plasmarifle superwar og har healere?
man vet ALDRI hva som skjer der ute! men jeg kan banne på at hadde jeg fått muligheten til å oppleve det hadde jeg takket ja!

Return to “Off Topic”