Tyveri

Alt som ikke har noe med airsoft å gjøre diskuteres her!
Joppe
Regular User
Regular User

Tyveri

Postby Joppe » 13 Oct 2010, 14:47

Jeg har hatt tyveri i kjellerboden min, og det eneste de jævla p***huene fikk med seg av verdi var en våpenbag med mine to hovedvåpen. (Boden var selvfølgelig låst og alt det der, og tyveriet skal anmeldes i morra. Jeg bor i Oslo.)

Jeg har ingen anelse hvem tyvene kan ha vært, og for alt jeg vet kan våpna allerede være på vei til Romania eller wherever, men hvis de fortsatt befinner seg i Norge er jo ikke markedet så uendelig stort. Så hvis det da er noen som tilfeldigvis kommer over en eller begge børsene på FINN, her på forumet, på et spill eller noe som helst annet, vil jeg sette umåtelig stor pris på å bli kontaktet. Send meg en PM her og/eller ta kontakt med politiet. Jeg får forhåpentligvis igjen noe på forsikringa, men jeg vil heller ha tilbake våpna hvis det er mulig.

KJØP OG SALG AV NEVNTE VÅPEN ER Å ANSE SOM HELERI, OG ER STRAFFBART.

Jeg har desverre ingen gode bilder av børsene, men jeg kan gi en liten beskrivelse:

Våpen 1: SAM-R, basert på en VFC M16A3 (E-series), med VFC 12-inch free-float RAS, G&P gas block/frontsikte, ekte Harris, STAR Knights 600M flip-up baksikte, kina 4x32 kikkertsikte m/montasje (ikke QD), to G&P 1600 mAh batterier inne i kolben (Deans). Ulakkert og svært pent brukt.

Våpen 2: ICS M4, med ICS 6inch (?) RIS, VLTOR replika flip-up frontsikte, KA Troy flip-up baksikte, vertgrep, Surefire G2 m/trykknapp på vertgrep, Hurricane Aimpoint CompM2, KA crane stock med Blackhawk stock mag pouch (svart, lettere dusta), Specter 3-punkts reim (CB) m/Midwest Industries swivel mount, trådløs PTT. Ulakkert, med en del bruksmerker på kroppen.

Har ikke de helt store forhåpningene, men all hjelp mottas med takk.
Last edited by Joppe on 20 Oct 2010, 17:57, edited 1 time in total.
More like Trombley? MORE LIKE TROMBLEY?!

Dulce Bellum Inexpertis

genetberg
Moderator
Moderator

Re: Tyveri

Postby genetberg » 27 Oct 2010, 15:43

gjorde denne sticky jeg, så kan folk legge inn her om de skulle bli frastjålet noe spesiellt utstyr eller våpen.
AIRSMITH
S.R.O.G

Musicman
Regular User
Regular User

Postby Musicman » 10 Nov 2010, 04:14

Harstad Airsoftklubb har hatt innbrudd i lageret sitt og det er stjålet et STORT antall softgunvåpen, magasiner, batterier, kuler og litt annet smått. Våpnene var av type AK47, AK47 Spetznas, M4, M16, MP5, P-90 og FA-MAS. Harstad Airsoftklubb ber om hjelp til å oppklare tyveriet og utlover en dusør på 5000,- til den/de som kommer med tips som fører til at de skyldige blir tatt og våpnene kommer til rette igjen. De som evt kommer med tips vil forbli 100% anonyme, det er kun 2 personer i styret som vil se tipsene som kommer inn. Har du noe info i saken vennligst send en mail til epost(at)airsoftharstad.com eller kontakt noen i klubben du kjenner om du heller ønsker det.

Så om noen ser store kvanta av disse våpnene til salgs kan det være et obs.

Art.Rek.
Regular User
Regular User

Postby Art.Rek. » 18 Mar 2014, 21:20

Huw fra Stagecombat.no har hatt innbrudd på en av sine lagere og diverse ting er blitt borte.
Ber herved folk holde utkikk etter følgende og evt. kontakte meg, Huw eller politiet om dere kommer over/blir tilbudt å kjøpe noe av dette.

Forsvunnede radioer:
2x baofeng
1x puxing
1x TRI AN/PRC-152 Multiband Inter/Intra Team Radio
(noen av disse har strupemic og secret service stil ørepropp, andre har bowman apeøre)

Våpen:

1x Crome Colt .45 Peacemaker

1x WE High Capa

M870 Pumphagle konvertert til pistolgrep (blankvåpen)
Image

Marushin constrictor revolver
Image

2x High capa (7")
Image

Han savner også en sort taktisk vest med shotgun scabbard, plus flash bang pouches on the back. Front has kangaroo m4/pistol pouches, radio pouch, and a shotgun shell pouch.
Image
-=Gjør rett, frykt ingen=-

"Gulvet er rommets største hylle"
- Panzergraf

Return to “Off Topic”