norsk minimi? hjelp

Spørsmål fra nybegynnere postes her, husk å les FAQ'en!
oreo_kjeks^^
Regular User
Regular User

norsk minimi? hjelp

Postby oreo_kjeks^^ » 04 Jul 2013, 03:01

Hellois

Planen er å lage en så mulig lik minimi som forsvaret bruker, og spørsmål, hvem er av best kvalitet å holdbarhet av de som ligger ute?

Har kikket litt på en som eg har funnet mest lik?
mtp rail på siden å slekt så mangle den lille betan, mulig å mikle sammen nokke å sette på der?

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... atid=&cat=

Er det noe mulighet og få tak på samme type rail som forsvaret bruke? eller er det noe de har mikla sjæl?

Hvilke deler må byttes å stasj skal på for den blir rett?

Hvilke lommer og mags benyttes av forcen om dagen?

Takker for alle svar!.

Strideus
Regular User
Regular User

Re: norsk minimi? hjelp

Postby Strideus » 04 Jul 2013, 09:44

Annen flammedemper evt kort pipe, lengre rail ja, tan paintjob og et annet vertikalgrep som jeg ikke husker ikke farten (er ikke så mye i bruk), så er du der. Brukes 100rds softpouch og 200 boks. Standard NFM lommer
-This is not vengeance. Revenge is not a valid motive, it's an emotional response. No, not vengeance. Punishment.-

arne71
Regular User
Regular User

Postby arne71 » 07 Jul 2013, 02:02

Tror ikke den "norske" railen er i produksjon for airsoftbruk. Men jeg mistenker at det var noen russere som hadde custom laget noen. Tror de postet noen bilder her på forumet, men det er ganske lenge siden.

Gorerotten
Regular User
Regular User

Postby Gorerotten » 07 Jul 2013, 12:36

arne71 wrote:Tror ikke den "norske" railen er i produksjon for airsoftbruk. Men jeg mistenker at det var noen russere som hadde custom laget noen. Tror de postet noen bilder her på forumet, men det er ganske lenge siden.

Var det ikke denne tråden ?

http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=1&t=26688&p=279596&hilit=minimi#p279596
Peace Through Superior Firepower

MRA

Return to “Nybegynnere”