Milsim.no sitt fotoarkiv

Diskutér alt annet airsoft relatert her.
Morgan Kane
Power User
Power User

Milsim.no sitt fotoarkiv

Postby Morgan Kane » 08 Aug 2013, 12:04

Hei folkens.

Vet det har vært rimelig stille rundt oss i Milsim.no i noen år nå. Dette forklares nok best ved at til å med noen av oss begynner å bli voksne, og får ansvar og slikt piss. Jeg driver å går gjennom gamle HD'er som bør overføres til andre før de blir kastet eller ikke funker mer, og der fant jeg en stor del av milsim.no sitt gamle galleri (for de som husker den gamle siden hvor vi la ut bilder nesten etter vært spill en periode). Det mangler nok en del, men mye god airsoft historie her. Så mitt spørsmål er, hvordan blir det best og dele dette med miljøet? Er det noe interesse for gamle bilder eller? Og da kommer det viktigste, hvor/hvordan får vi dette opp igjen? Milsim.no pr nå har ingen planer om noen stor ny side, og hvis det kommer en ny side, så blir den nok uten galleri. Er det noen lur løsning hvor miljøet kan se disse bildene? Det er vel bare rundt 700mb.
Last edited by Morgan Kane on 08 Aug 2013, 21:49, edited 1 time in total.
Go to your God like a Soldier

MilSim.no

Panzergraf
Moderator
Moderator

Re: Milsim.no sitt fotoarkiv

Postby Panzergraf » 08 Aug 2013, 16:35

Gamle bilder er kjempekult!

Nå virker jo (vistnok) galleriet her på forumet igjen, så det er jo en idè?
Teutonicool

Cpt.Dahl
Power User
Power User

Re: Milsim.no sitt fotoarkiv

Postby Cpt.Dahl » 08 Aug 2013, 22:41

Som du så fint sier det Morgan, så blir man jo voksen. Bildene er jo gull verdt for å dokumentere utviklinga til norsk airsoft. Det er snart 10 år siden jeg begynte og ting har utviklet seg i rakettfart.
Angående bildegalleri, så støtter jeg Panzer.
Espen Dahl, THE HOGS Airsoft Team

http://www.AirsoftBoden.no

Return to “Diverse”