Rogaland Airsofts med ny webside.

Diskutér alt annet airsoft relatert her.
diamid
Sometimes here
Sometimes here

Rogaland Airsofts med ny webside.

Postby diamid » 26 Nov 2013, 22:25

Endelig etter en stund er hjemmesidene for Rogaland Airsoft oppdatert og med ny webmaster.

Vi ser som sikker mange andre, at hobby/sport vi driver med har en økende interesse. Som sikkert alle andre her ønsker vi også å finne aktive potensielle medlemmer i vårt nærmiljø. Men er ikke alltid like letter for nye og finne klubbene, info etc. Ikke fordi informasjonen ikke er der, men vanskelig å finne.

Husker selv når jeg startet, var jeg og noen kompiser kjøpte noen våpen på nettet og løp rundt. Helt tilfeldig møtte vi andre som spilte uten klubb og hang med de en stund. Før vi fant ut at det fantes en klubb i området, og samtlige valgte da og bli med i RAS.

Samtidig har vi jo de som ikke liker det vi holder på med, og sier vi er uorganiserte militstreningsleire. (Heldig vis ikke de fleste, men fikk høre akkurat dette ein gang... utrolig nok) Politiet som i deler av landet har problemer med folk som bruker Airsoft til å true og begå kriminelle handlinger.

RAS ønsker med å holde en oppdatert hjemmeside som reflekterer aktivitene våre og har all nyttig og viktig informasjon. På denne måten fange interessen til nye spillere og at vi samtidig opptrer som en ryddig klubb og god representant for NASF. Så ta gjerne en titt og kom med tilbake meldinger. Sett deg inn i situasjonen for en som her helt ny, finner du den informasjon du trenger?

Tilbakemeldingene dere gir som felles Airsoftere er viktig for at det skal bli bra. Hvis det er noe du ikke liker med siden, noe som er feil, ikke fungerer så si ifra. (Er obs på at det er noen skrive feil, jobber med korrektur skriving :) )

Vi har prøvd å legge ut linker til alle NASF klubbene i Norge. Så er din klubb der, sjekk om linken er korrekt. Hvis ikke gi meg beskjed og den korrekte linken, så skal det bli rettet på.

Ros mottas også med glede. :)

http://www.rogalandairsoft.com
Webmaster and member Rogaland Airsoft Klubb
Proud member of 6mm.

Return to “Diverse”