Hvordan presentere seg i media

Diskutér alt annet airsoft relatert her.
PaulAndersSmuk
Sometimes here
Sometimes here

Hvordan presentere seg i media

Postby PaulAndersSmuk » 04 Jul 2015, 21:49

Hei
Vi er en klubb som begynner å få litt oppmerksomhet. la meg påpeke at dette er bare positivt oppmerksomhet.
Bor i et sted med lite aktivitetstilbud og mange ungdom som faller for narkotikaproblemet.
Så har mange begynt å få øyene opp for at airsoft er et bra tilbud for ungdom.

Vi har jo argumentert lenge for at det er et bra og sårt trengt fysisk aktivitetstilbud til ungdom og alle egentlig.
Får også pengestøtte fra kommunen (når sommerferien er over selvsagt..kommunearbeidere ass..)

Det jeg tenkte på var bare noen tips hvordan presentere seg i media.
Kan tenke meg at de kommer til å spørre om vi er noen gale krigere og den slags spørsmål...
Hadde vært fint å vært forberedt på sånne spørsmål hvis media kommer.
Admiral i Varanger Airsoft Klubb (VAK).
Norges nordligste og østligste airsoft klubb.

olaman
Power User
Power User

Re: Hvordan presentere seg i media

Postby olaman » 06 Jul 2015, 18:19

Så bra!

Jeg pleier å trekke sammenligningen til paintball, bare uten like mye søl og klesvask, og med mer fokus på samarbeid og oppdragsløsning.

Dere tar selvsagt avstand fra krigshandlinger, det handler om adrenalin, samarbeid, taktikk, teknikk, friluftsliv og fellesskap.

For noen handler det om å samle "det riktige" utstyret som hører sammen, omtrent som for sommerfugl- og frimerkesamlere som samler i serier og arter.

For andre handler det om å komme seg opp av sofaen, og ut i skogen.
Mange møtes på airsoftspill og finner en felles kjærlighet for friluftsliv, og ender opp med å få mange netter i skogen med lagkamerater.

Å møtes mann mot mann og måle seg mot hverandre (ikke sloss eller krige eller kjempe) er et adrenalinkick, og det er utrolig gøy å være stjernen i sin egen actionfilm, og det er noe alle burde prøve!

Unngå ord som "krig", det heter "spill" eller "arrangement".
Få med at det ikke er konkurranse, det handler om opplevelse og lek.

Å dra paralleller til cowboy og indianer eller politi og røver er trygge klassikere.
Politi og røver for både unge og ganle voksne.

Få med at det er en bred yrkesgruppe som bedriver airsoft, snekkere, sykepleiere, advokater, politi, forsvarsansatte, lærere..
Sjekk ut Facebooksiden til laget mitt, HHK;
http://www.facebook.com/hestehovkompaniet
Og her er linken til min personlige side, hvor det handler om meg, meg og meg; http://www.facebook.com/ocoltsfoot

Return to “Diverse”