Bestile softgun fra utlandet - 17år gammel - panikk?

Spørsmål om lover og forskrifter som angår airsoft, samt spørsmål om NASFs reglement fra ikke-medlemmer.
Andreassol
Sometimes here
Sometimes here

Bestile softgun fra utlandet - 17år gammel - panikk?

Postby Andreassol » 12 May 2009, 19:49

Hei!

Jeg har planer om å starte med airsoft og har en avtale med den lokale gruppa om verge og alt annet som kreves av NASF.

I min begeistring kjøpte jeg meg et våpen fra Red Wolf for 10 minutter siden. Så kom jeg på. Faen, de ba om fødselsdato og navn etc... Hva skjer når det kommer til tollen? Vil de se at jeg bare er 17år og sende det tilbake? Jeg har jo ingen avtale med politiet eller noen offentlig dokumenter som sier at jeg har lov. Hva vil skje?

Tenkte jeg kunne bestilt i pappa sitt navn for å unngå dette, men forsent nå. (brukte hans kort og kortnummer)

Er det grunn til panikk? Det var en ganske dyr pakke med alle jobb pengene mine brukt! :cry:

Bestilte også et våpen for en kompis jeg også skal spille med fra Wasteland. Der brukte jeg også eget navn og fødselsdato. Hva vil skje nå?

DPM95
Power User
Power User

Re: Bestile softgun fra utlandet - 17år gammel - panikk?

Postby DPM95 » 12 May 2009, 20:13

Image
Life is about learning; when you stop learning, you die.
- Tom Clancy

Andreassol
Sometimes here
Sometimes here

Postby Andreassol » 12 May 2009, 20:15

hmm. Jeg leste reglene om 18års aldersgrense. Men tenkte at dersom man er med i klubb og har verger så ville forumet hjelpe.

Jeg håpet iallefall at dere kunne hjelpe en stakkars slapp som ikke aner hva jeg skal tru. Ville jo vært et helvete om tollvesnet skulle sende pakken verdt nære 10.000 inn igjen.

Please :|

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 12 May 2009, 20:17

Andreassol wrote:
DPM95 wrote:"Er det grunn til panikk?"

Absolutt.

kan du utdyp?

Image

INB4 B& og V&!!!
Life is about learning; when you stop learning, you die.
- Tom Clancy

ops
Moderator
Moderator

Postby ops » 12 May 2009, 20:24

Massive fail andreassol...

4 warnings for feil i profilen . Gir deg ut dagen på å rette den opp. Feiler du med det banner jeg deg. Satser du på noe sypmati fordi du har bestilt våpen før du er 18 så må du gå et annet sted. Stengt!
!!! T-1
"Hey reporter - if you lie with your cock against the ground as a tank goes by it feels fucking GREAT"

Return to “Lover og Regler”