[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 561: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 617: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1065: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1065: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5312: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5312: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
INTRODUKSJON - Page 69 - airsoftguns.info

INTRODUKSJON

Du må skrive litt info om deg selv her før du får tilgang til resten av forumet.
Barstrand
Sometimes here
Sometimes here
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: INTRODUKSJON

Postby Barstrand » 06 Aug 2018, 01:51

Terje, bor i Bodø. Medlem for å selge det lille jeg har igjen av airsoft-utstyr. Sluttet å spille for noen år siden, og fant noe gammelt stæsh som jeg tenkte noen kanskje kan se monn i... 8)

Hoffen
Sometimes here
Sometimes here
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Postby Hoffen » 17 Oct 2018, 18:03

Hey hey alle sammen :D
Kristian heter jeg 29 år. Har ikke sluttet med å leke cowboy og indianer :lol:
Jeg har stor interesse for Airsoft.
Og derfor ville jeg bli med på dette forumet om jeg lurer på noe eller har svar på spørsmål.

Happy Airsoft alle gutter og jenter!!

And CALL YOUR HITS!! :D

Lindeberg
Sometimes here
Sometimes here

Postby Lindeberg » 25 Oct 2018, 15:19

Hei, jeg heter Odin og har spilt et eller to år nå. Bor i Oslo og prøver å få spilt en gang i ny og ne selv om jeg ikke har bil. Kunne eventuelt gjerne sett et innendørsfelt i Oslo, men uheldigvis skjer nok ikke det noen gang snart.

Når jeg spiller gjenkjenner man meg på at jeg går i mørkeblått og ofte har på MSA Millennium-gassmaske.

Return to “Introduksjon”