INTRODUKSJON

Du må skrive litt info om deg selv her før du får tilgang til resten av forumet.
Sweetmusic
Power User
Power User

INTRODUKSJON

Postby Sweetmusic » 19 Jan 2007, 15:34

Før du får tilgang til å poste andre steder, må du skrive litt om deg selv her.

Navn, alder og litt om deg selv og ditt forhold til airsoft. Sleng gjerne med andre interesser du har.
Last edited by Sweetmusic on 19 Jan 2007, 15:46, edited 1 time in total.
"For I would be a HSLD steely-eyed toolbox-toting reflective-belt-wearing aircraft electrician - so high-speed I wouldn't be tactical, I'd be STRATEGIC, baby!"

Humlepung
Power User
Power User

Postby Humlepung » 19 Jan 2007, 15:43

Simen heter jeg, samlet kit og ventet på å begynne å spille i 2 år nå, første spill på søndag :D Også veldig bra og informativt forum.

gromsmurf

Postby gromsmurf » 19 Jan 2007, 15:48

Heyyy!
Rune heter jeg!
Ganske fersk innenfor airsoft, men har spillt en del med noen kamerater. Har nettopp blitt medlem av sba, og gleder meg til å gi gass utover våren og sommeren!!
Yiiihaaa!!

olaman
Power User
Power User

Postby olaman » 19 Jan 2007, 15:50

Heisann! Ola her.
Samler mest på våpen og slikt, men har store planer om å begynne å spille aktivt.
Ble først introdusert til det hele gjennom jalla-våpen på qxl, så noe godt har de jo for seg...

gjermund_f
Regular User
Regular User

Postby gjermund_f » 19 Jan 2007, 15:50

Jeg heter Gjermund, alltid vært intr. i militæret, militær-effekter og våpen, derfor passer airsoft glimrende for meg.
Hovedintr. er motorsykkel, som desverre også er fryktlig dyrt.
liker meg på forumet fordi det er ryddig, informativt og hyggelig.
Medlem i Østfold Milsim, avdeling Rygge:)

vegz
Power User
Power User

Postby vegz » 19 Jan 2007, 15:51

Følger opp her jeg!

Jeg heter Vegar, bor i Ski, går på Ås VGS og har to store interesser.
Airsoft og motorsykkel. Ett år til jeg blir 18, noe jeg gleder meg til...
Håper å få et godt forhold til selve sporten og selvfølgelig menneskene involvert både her på forumet og andre steder.

Hilsen en som er blitt airsoftfrelst!

Putas
Moderator
Moderator

Postby Putas » 19 Jan 2007, 15:53

Kim heter jeg. Holdt på med airsoft i 3år eller noe nå.
Er vel også en av de som bruker litt for mye penger på airsoft men alle hobbyer koster uansett :P
Moderator
What Would MacGyver Do?

epa_Robert
Often here
Often here

Postby epa_Robert » 19 Jan 2007, 15:53

Hei, mitt navn er Robert. Siklet etter airsoft siden jeg var 14. Tok annledningen nå da jeg ble 18 til å kjøpe meg en AEG og fult norsk utstyr. Jeg er vel en av dem som er litt utstyr freaker, og vil satse på flere kits fra hele verden etterhvert. Liker dette forumet veldig godt og kommer innom her omtrent minst 10 ganger daglig for å se på nyheter som forskjellige har postet (Liker å holde meg oppdatert). Går på skole og pengene ruller ikke akkurat inn, så jeg venter til jeg får jobb nå etter vgs, så jeg kan begynne på noen fjøsmekking konversjoner og flere kits. Ser frem til å møte mange av dere airsoftere i fremtiden, og vil møte opp på storspill fremover :)

lars
Regular User
Regular User

Postby lars » 19 Jan 2007, 15:53

Lars her. vert med en hel del år selv. holdt til i stokke frem til i våres og var leder av SASA en stund. bor nå i tr.heim men medlem hos NAF som holder til i vestfold :) og brukt en hel del formye cash på dette her. men er ufattelig morro

HUGIN
Power User
Power User

Postby HUGIN » 19 Jan 2007, 16:16

Heisann. Jeg heter Andreas. Jeg har drevet med airsoft mer eller mindre i to år nå, og det blir dyrere og dyrere for vær dag som går.. Til alle nye her; slutt før det er for sent :lol:
Neida, synes airsoft er en helt fortreffelig hobby, som nok kommer til å tømme kontoen min jamt en hel del år framover.

Cheers!
Pensjonert sofakriger og moderator

Phinex
Regular User
Regular User

Postby Phinex » 19 Jan 2007, 16:27

Hallois alle sammen:)
Heter Simon, og kommer fra den blå byen Sortland i nordland.
Har vel vært interessert ganske lenge, men er ikke noen klubb her som jeg veit om... Er noen som er interessert da, men blir liksom aldri noe av:/ Får håpe det blir noe softing til våren/sommeren:)

Har selv ei TM Ak som jeg bestilte fra HK, og en DE Chrome som jeg overtok fra en på forumet her som "sidearm", men mangler enno kit:/

Balcora
Regular User
Regular User

Postby Balcora » 19 Jan 2007, 16:29

Hei Hei. Stian heter jeg. Starta med airsoft for 3år siden rett etter armyen. Har altid vert våpen intressert og er hekta på Krigs filmer. Kjøpte GBB pistol for og teste med noen kompiser. Så fikk jeg en TM M4 et halvt år senere, Det var ikke mer som skulle til for og få meg hekta :D Etter det så har jeg nå 5 pistoler og 3 AEG`s og 1 Sniper. Mer skal det bli :D
Spiller ikke så mye lengre pga jobb, men det stopper ikke meg fra og bruke penger på hobbyen min. Neste ting på lista er vel WW2 kit, men vi får c.

Morgan Kane
Power User
Power User

Postby Morgan Kane » 19 Jan 2007, 16:43

Hallo

Anders Kenneth Morgan, De fleste kaller meg bare Morgan. Drevet med airsoft siden aug 2003, og har i grunn glemt at jeg hadde et liv uten airsoft. Holder til på Andenes i Nordland, men er medlem i Milsim.no. Sitter for tiden som Nestleder i NASF. Så for de som lurer på noe rundt NASF sitt arbeid, så er det bare å spørre.
I likehet med de fleste så har jeg vel også brukt ALT for mye penger på dette, og det blir nok mer med åra også ;)
Go to your God like a Soldier

MilSim.no

Solid-_-_snake
Regular User
Regular User

Postby Solid-_-_snake » 19 Jan 2007, 16:44

Hallois. Roger heter jeg. Jeg starta med airsoft for 2 år sida. Kjempemorsomt. Har endt opp med WA Colt 1911, TM Mk23 Socom og CA M15 fullmetall :wink:

Forumet er helt glimrende, får masse informasjon, svar på spørsmål og kan diskutere :D
Who Dares, Wins! S.A.S

genetberg
Moderator
Moderator

Postby genetberg » 19 Jan 2007, 16:56

Thomas her. Har drevet med Airsoft siden sommeren 2004, handla opp litt utstyr i løpet av et halvår før det. Driver med reperasjoner og custombygging av våpen. har teknisk utdannelse og har gjort airsoft til en stor del av livet mitt.
AIRSMITH
S.R.O.G
Vil ikke besvare spørsmål ang stengte poster per PM, ta det i dette topic: viewtopic.php?f=4&t=27487

Return to “Introduksjon”