olaman wrote:Screw you guys, jeg er på Pinky!

Formo wrote:Forresten, det ble lånt bort to akmagasiner ila den siste timen i spill, når vi holdt den røde brakka. Disse fikk jeg ikke igjen. De er merket JAH

Malmhrid wrote:Formo wrote:Forresten, det ble lånt bort to akmagasiner ila den siste timen i spill, når vi holdt den røde brakka. Disse fikk jeg ikke igjen. De er merket JAH
Det var meg du kastet dem til, og etter at ting roet seg spurte jeg om hvem som eide dem. Etter å ha spurt et par ganger kommer en kar bort, ser på merkinga på magasinene, og sier at han visste hvem det var og at han skulle gi dem videre. Jeg så på saken som ute av verden og fortsatte å spille.
Jeg veit desverre ikke navnet på han som tok over magasinene, men hvis du av en eller annen grunn ikke skulle få dem tilbake så send meg en PM, så kjøper jeg et par nye til deg.

Marauder wrote:Malmhrid wrote:Formo wrote:Forresten, det ble lånt bort to akmagasiner ila den siste timen i spill, når vi holdt den røde brakka. Disse fikk jeg ikke igjen. De er merket JAH
Det var meg du kastet dem til, og etter at ting roet seg spurte jeg om hvem som eide dem. Etter å ha spurt et par ganger kommer en kar bort, ser på merkinga på magasinene, og sier at han visste hvem det var og at han skulle gi dem videre. Jeg så på saken som ute av verden og fortsatte å spille.
Jeg veit desverre ikke navnet på han som tok over magasinene, men hvis du av en eller annen grunn ikke skulle få dem tilbake så send meg en PM, så kjøper jeg et par nye til deg.
Var nok mest sannsynlig jeg som tok i mot disse, de er overlevert eier, men han mangler forsatt to. Så om noen har oransje ak magasin det står JAH på så er det bare å sende pm til meg eller helmer79.
Da var alle magasina på plass igjen.

BlazingMind wrote:magasiner merket med S.S er Arne sine. Han manglet 2stk marui magasiner som var teipet sammen når vi pakket på søndagen.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest