Operation Tango Bermuda, 27-29. aug. 2010

Diskutér airsoft arrangementer.
[CSI] Iceman
Sometimes here
Sometimes here

Operation Tango Bermuda, 27-29. aug. 2010

Postby [CSI] Iceman » 26 Jul 2010, 20:57

Da har jeg igjen gleden av å informere om nytt spill i Laxå, nok en gang i regi av SSMG.

Battle Of Norden ble utsatt til 2011, og dermed går istedet 5. spill i serien "Operation Tango" av stabelen 27.-29. august.

Spillet fortsetter der Operation Tango Latitude slapp. http://airsoftguns.info/viewtopic.php?f=9&t=22237

For de som gikk glipp av det spillet, summerer denne teaseren ganske godt opp avslutningen forrige gang, og legger lista for kommende spill. http://www.youtube.com/watch?v=xd_So3wgOCM

Dette avhøret ble utført av NATO's 2CO.
Etter avhøret inngikk NATO og SWEFORCE en avtale om å overføre fangen til SWEFORCE for videre avhør, mot at NATO fikk informasjonen om bomben.
Under utvekslingen klarte fangen å flykte, og SWEFORCE anklaget NATO for å iscenesette rømningen.
Et par timer senere ble flyplassen sprengt, og man visste ikke hvem som gjorde det, eller om det var en "dirty bomb".
NATO valgte derfor å evakuere området, og nordre del av området er klassifisert som "contaminated" inntil videre.
Tidsbegrensninger for opphold i dette området gjelder.
NATO klarte å få skjult en GPS-tracker på fangen før han flyktet, og overvåkningen befinner seg i flytårnet ved flyplassen.

Fangen hadde åpenbart henrettet en svensk pilot og tatt klærne hans.
Han satt også på informasjon om posisjon og koden til en atombombe, plantet av EFAF.
ACCF og SWEFORCE vil av naturlige årsaker ikke ha en spregning av en atombombe i sitt land.
SWEFORCE har også et ønske om å få tatt hevn for drapet på den svenske piloten.
For NATO's del er en slik sprengning "uheldig", og vil derfor gjøre sitt for å sørge for at så ikke skjer.
Da dette er den eneste mannen som kan hindre en slik spregning, vil EFAF gjøre alt i sin makt for sørge for han ikke vil kunne stanse detonasjonen.

Det blir dermed et actionfyllt spill, hvor alle fraksjoner er involvert i en man-hunt etter samme person, samtidig som de skal ivareta egne interesser i området.

Mer info kommer fortløpende på SSMG's hjemmesider: http://ssmg.se

Sted: Laxå, Örebro Län, Sverige
Spillstart: Fredag 27. august 2010 20:00
Spillslutt: Søndag 29. august 2010 11:00(ish)

Påmeldingsavgift: 350 SEK (500 SEK ved betaling på plass)
Siste påmeldingsdag: 27.08.2010

Ser gjerne at det dukker opp noen flere nordmenn denne gangen. :)

lars
Regular User
Regular User

Re: Operation Tango Bermuda, 27-29. aug. 2010

Postby lars » 03 Aug 2010, 12:09

noen norske som har tenkt seg på dette spillet?

Bandit
Sometimes here
Sometimes here

Postby Bandit » 05 Aug 2010, 01:32

Vi er hitill 12 mann og med (forhåpentligvis) 2 biler som reiser nedover.

Dette blir mitt 5. Tango spill, og kan ikke annet enn å anbefale alle på det sterkeste å få med seg dette :D

lars
Regular User
Regular User

Postby lars » 06 Aug 2010, 00:00

såpass ja. vi er 2 som funderer på å bli med, men området virker noe stort hvis en ikke har kjøretøy. så får se hva vi finner på der

Bandit
Sometimes here
Sometimes here

Postby Bandit » 29 Aug 2010, 22:38

Sitter og lar inntrykkene fra Tango Bermuda synke inn nå, og ser igjennom noe råmateriale :)
Slenger ut en video av laget vårt ,N.U.T.S, som spillte som PMC for EFAF (Eastern Free Allied Forces) dette spillet :D
Har en del mer video, skal få det på nett etterhvert....

http://www.youtube.com/watch?v=hGBRjo9QS_w

Må jo også legge til at SSMG heller ikke denne gangen skuffet, og spillet var etter min mening det aller beste hittill av de fem spillene i Tango serien jeg har deltatt på :D

Sleepy
Sometimes here
Sometimes here

Postby Sleepy » 29 Aug 2010, 22:55

jeg tror jeg tar sikte på å bli med neste gang de kjører igang spill, men kommer ann på datoene da.. er langt å kjøre solo fra bergen til laxå =( (80 mil hver vei)

Return to “Arrangement”