Sånerveien 07.09.14

Diskutér airsoft arrangementer.
Beverjuice
Sometimes here
Sometimes here

Sånerveien 07.09.14

Postby Beverjuice » 26 Aug 2014, 23:12

Sted: Sånerveien

Dato: SØNDAG 07.09.14
Spill oppmøte: 11:00
Spill brief: 11:45
SPILLSTART:12:00
Spillavgift: 50,-
Spill stans: 16:30 (ca)

SL: Beverjuice

Image

Scenario:
Operasjon kodenavn: Cash is King
Lag: RØD Romeo og BLÅ Bravo.
I mangel på ressurser ble Bravo tvunget til å gå inn i Sånerområdet. Slaget endte med store deler av Bravos doppenger ble spredd utover området, før de ble tvunget til å trekke seg ut.

Nå står starter den virkelige jakten på pengene..

Spill teknisk:
Spillerne blir delt inn i 2 lag:
RØDT LAG og BLÅTT LAG.
Ute i felt er et ukjent antall pakker med 10.000$ pakker som lagene må spore ned å frakte trygt tilbake til sin egen base.

Pengene kan til en hver tid stjeles fra hverandre eller bli funnet ute i felt. Lagene oppbevarer pengene i sin base, hvor de blir nødt til å vokte dem til en hver tid.

Hvem vil bli sittende igjen med mest cash? Cash Is King!

ImageMEDIC / SPAWN Regler:
Hvert av de 5 lagene spawner i sin egen base, hvert 5 min.

For hver 4 spiller, blir det utpekt en medic på alle lag. KUN MEDIC’s kan heale opp spillere. Buddy heal er IKKE lenger lov! En spiller kan heales opp 2 ganger av en MEDIC før han/hun må returnere tilbake til spawn. MEDIC heal utføres ved å legge en hånd på medspiller og telle til 30 sek, etter dette skal bandasje bindes på armen. En MEDIC som healer kan ikke skyte med våpen når han/hun healer en annen spiller. Hvis så blir healingen avbrutt og må startes igjen på nytt.

Når en MEDIC blir såret kan han heals opp 2 ganger ved hjelp av buddy heal. Det utføres ved å legge hånden på MEDIC'en i 1 min (dobelt så lenge som normalt), og binde en bandasje rundt hans/hennes arm. KUN MEDIC's kan heals opp med buddy heal.

Ligge tid etter treff er 3 min. MÅ skje liggende. Etter 3 min, kan du selv velge å bli liggende i ytterligere 7 min (10 min totalt) for å bli healet, eller å gå tilbake til spawn.

Bløut tid er 10 min. Hvis ingen MEDIC får healet deg opp nå, må du gå tilbake til ditt spawn.

Du kan bære med deg en såred. Dette skjer ved å GÅ ikke å løpe!

Image

- Ta med ORANGE deathrag!
- Ta med samband!
- Ta med bandasje (2 stk)!

Image VED PÅ MELDING: Skriv navn/nick, kamuflasje og klubben du er registrert hos i 2014. (Er du ikke medlem av noen airsoft klubb, skriv så ”INGEN” pluss antall spill f.o.m. 01.01.14 du har spilt med oss uten å være medlem av en godkjent klubb) Eksempel: Beverjuice, Norsk, SCORPIONS. eller Nick, Norsk, INGEN (1)

VIKTIG: Vi opererer nå konsekvent med NASF regler. Du må derfor som spiller være medlem av en godkjent klubb for å kunne spille med oss. Gjester har KUN 3 stk prøvespill, før han/hun er nødt til å melde seg inn i en klubb for å fortsette å spille med oss. Mer info klikk her.

Image NASF FPS regler:
0-300. Singelskudd. Innendørs. 0 m sikkerhetsavstand.
0-350: Full auto. 0 m sikkerhetsavstand.
350-450: Singelskudd, låst til singel. 20 m sikkerhetsavstand.
350-450: Full auto. Mg som er kjøretøysmontert eller på trefot. 20m sikkerhetsavstand.
450-550: Singelskudd, med ladegrep (Bolt action). 30 m sikkerhetsavstand.

Fps reglene gjelder for alle Softguns: gass, fjær, luft og elektrisk. Ved samtlige fps grenser, skal du vise hensyn til dine motspillere.
For mer info,klikk her

Image NASF Verge regler:
Spillere ned til 16 år kan spille med verge iht NASF regelverket. Vergen skal være ett NASF eller SCAK medlem.
Han / Hun under 18 år må spille med en verge inntil han eller hun får disp fra politi til å bære Airsoft våpen.
For mer info, klikk her.

ImagePyro og granter: INGEN pyro, røykgranater, kinaputter, nødblus, eller Co2 granater er lov å bruke under spill!

ImageVeibeskrivelse:
Kart til Sånerveien 78, klikk her.

ImageVærmelding på spill sted:
Klikk her.

MELD DEG PÅ HER ELLER PÅ DENNE SIDEN: http://softguns.info/viewtopic.php?p=78032#78032
- Spill ansvarlig Scorpions Airsoft Klubb -
Team Venom

Predacus
Sometimes here
Sometimes here

Re: Sånerveien 07.09.14

Postby Predacus » 18 Nov 2014, 17:47

Hei! Greit om jeg kan hente litt inspirasjon fra spill metoden: CASH KING :)
Hørtes veldig gøy ut :D

Beverjuice
Sometimes here
Sometimes here

Postby Beverjuice » 24 Nov 2014, 16:30

Hei,

Ja så klart! Her er det bare å låne/stjele og forbedre! :) Lykke til! Send link på hva du kommer opp med så kanskje stjeler jeg noe tilbake :P

Mathias
Team Venom

Predacus
Sometimes here
Sometimes here

Postby Predacus » 24 Nov 2014, 16:38

Flott! Det ble et bursdags spill for en av våre medlemmer som ønsker å feire dagen med Airsoft spilling :)
VI hadde tenkt å spille RADIO-BYGGING

RADIO-BYGGING
Etter et bombeangrep i (Navn på banen), er all form for kommunikasjon med flystyrken ødelagt. Oppdraget er å samle 3 gjenstander(Boks, Flagg, koffert, etc..) som representerer radio deler som: antenne, batterier og radio. Det blir lagt ut ca 4-6 gjenstander. En spiller kan bære opp til en gjenstand om gangen. Spillet er over når 3 gjenstander er samlet. Blir en skutt, legges objektet ned hvor personen ble skutt.

Men for å gjøre spille litt enklere så spiller vi helder FANG OG HOLD
FANG OG HOLDT er akkurat som TA FLAGGET. Men i stedet for å ta flagget, så er lagets oppdrag ha holde på flest mulig flagg når tiden går ut.
Laget som holdet på flest flagg når tiden går ut, vinner. 1 Runde varer 1 time.
Enkel og grei spill metode. :)

Her er litt info om spillet.
http://airsoftguns.info/viewtopic.php?f=9&t=31813&p=319359#p319359

Beverjuice
Sometimes here
Sometimes here

Postby Beverjuice » 24 Nov 2014, 17:37

Nice opplegg!! Håper det var suksses! :)
Team Venom

Return to “Arrangement”