Sånerveien 14.06.2015

Diskutér airsoft arrangementer.
Beverjuice
Sometimes here
Sometimes here

Sånerveien 14.06.2015

Postby Beverjuice » 04 Jun 2015, 12:36

Sted: Sånerveien

Dato: SØNDAG 14.06.15
Spill oppmøte: 11:00
Spill brief: 11:45
SPILLSTART:12:00
Spillavgift: 50,-

SCAK Shop: --
Lunsj: INGEN (Ønsker du å spise, gjøres det i safe zone eller på egen risk i spillområde mens spillet pågår.)
Spill stans: 16:30 (ca)

SL: Beverjuice

Image

Scenario:
Operasjon kodenavn: A Clash Of Kings
Lag: RØD Romeo og BLÅ Bravo.

En base må etableres. Men for det trengs ressurser.

Spill teknisk:
Spillerne blir delt inn i 2 lag:
RØDT LAG og BLÅTT LAG.

Mer info kommer.

ImageMEDIC / SPAWN Regler:
Hvert av de 5 lagene spawner i sin egen base, hvert 5 min.

For hver 4 spiller, blir det utpekt en medic på alle lag. KUN MEDIC’s kan heale opp spillere. Buddy heal er IKKE lenger lov! En spiller kan heales opp 2 ganger av en MEDIC før han/hun må returnere tilbake til spawn. MEDIC heal utføres ved å legge en hånd på medspiller og telle til 30 sek, etter dette skal bandasje bindes på armen. En MEDIC som healer kan ikke skyte med våpen når han/hun healer en annen spiller. Hvis så blir healingen avbrutt og må startes igjen på nytt.

Når en MEDIC blir såret kan han heals opp 2 ganger ved hjelp av buddy heal. Det utføres ved å legge hånden på MEDIC'en i 1 min (dobelt så lenge som normalt), og binde en bandasje rundt hans/hennes arm. KUN MEDIC's kan heals opp med buddy heal.

Ligge tid etter treff er 3 min. MÅ skje liggende. Etter 3 min, kan du selv velge å bli liggende i ytterligere 7 min (10 min totalt) for å bli healet, eller å gå tilbake til spawn.

Bløut tid er 10 min. Hvis ingen MEDIC får healet deg opp nå, må du gå tilbake til ditt spawn.

Du kan bære med deg en såred. Dette skjer ved å GÅ ikke å løpe!

Image

TOATL PÅMELDTE: 0

RØDT :
Image
1.
2.
3.
4.
5.

BLÅTT:
Image
1.
2.
3.
4.
5.

Informasjon:

- Ta med ORANGE deathrag!
- Ta med samband!
- Ta med bandasje (2 stk)!

Image VED PÅ MELDING: Skriv navn/nick, kamuflasje og klubben du er registrert hos i 2014. (Er du ikke medlem av noen airsoft klubb, skriv så ”INGEN” pluss antall spill f.o.m. 01.01.14 du har spilt med oss uten å være medlem av en godkjent klubb) Eksempel: Beverjuice, Norsk, SCORPIONS. eller Nick, Norsk, INGEN (1)

VIKTIG: Vi opererer nå konsekvent med NASF regler. Du må derfor som spiller være medlem av en godkjent klubb for å kunne spille med oss. Gjester har KUN 3 stk prøvespill, før han/hun er nødt til å melde seg inn i en klubb for å fortsette å spille med oss. Mer info klikk her.

Image NASF FPS regler:
0-300. Singelskudd. Innendørs. 0 m sikkerhetsavstand.
0-350: Full auto. 0 m sikkerhetsavstand.
350-450: Singelskudd, låst til singel. 20 m sikkerhetsavstand.
350-450: Full auto. Mg som er kjøretøysmontert eller på trefot. 20m sikkerhetsavstand.
450-550: Singelskudd, med ladegrep (Bolt action). 30 m sikkerhetsavstand.

Fps reglene gjelder for alle Softguns: gass, fjær, luft og elektrisk. Ved samtlige fps grenser, skal du vise hensyn til dine motspillere.
For mer info,klikk her

Image NASF Verge regler:
Spillere ned til 16 år kan spille med verge iht NASF regelverket. Vergen skal være ett NASF eller SCAK medlem.
Han / Hun under 18 år må spille med en verge inntil han eller hun får disp fra politi til å bære Airsoft våpen.
For mer info, klikk her.

ImagePyro og granter: INGEN pyro, røykgranater, kinaputter, nødblus, eller Co2 granater er lov å bruke under spill!

ImageScorpion Airsoft Klubb's NYE vedtekter.
Klikk her.

ImageVed fremmøte:
Gå rett til chroning, og registrer deg i SafeZone. Kitte opp kan du gjøre senere!

ImageVeibeskrivelse:
Kart til Sånerveien 78, klikk her.

ImageVærmelding på spill sted:
Klikk her.

MELD DEG PÅ I DENNE LINKEN, ELLER HER: http://softguns.info/viewtopic.php?t=7443
- Spill ansvarlig Scorpions Airsoft Klubb -
Team Venom

Return to “Arrangement”